فریرا سرمربی الریان می شود

به گزارش وبلاگ تمبوک، قهرمانی لیگ ستارگان قطر برای من بسیار مهم بود زیرا توانستم به جام های قهرمانی در 3 قاره آسیا، آفریقا و اروپا دست یابم.

فریرا سرمربی الریان می شود

سرانجام پیرمرد پرتغالی در السد با قهرمانی

به گزارش روزنامه الوطن قطر، مانوئل فریرا در نشست خبری پیش از بازی هفته سرانجامی لیگ ستارگان قطر مقابلتیم ام صلال گفت: این نشست خداحافظی من است و قراردادم با السد در سرانجام این بازی سرانجام می یابد. زمان خداحافظی ام فرا رسید و پس از کسب قهرمانی لیگ ستارگان السد را ترک می کنم.

وی ادامه داد: زمانی که به السد پیوستم قراردادم برای یک دوره شش ماهه بود اما اکنون چهار سال بسیار خوب را در این تیم گذراندم. علاوه بر کسب جام های متعدد قهرمانی توانستیم تیم قدرتمندی بسازیم. قهرمانی لیگ ستارگان قطر برای من بسیار مهم بود زیرا توانستم به جام های قهرمانی در 3 قاره آسیا، آفریقا و اروپا دست یابم. امیدوارم همچنان در قطر بمانم زیرا خانواده ام در دوحه زندگی می کنند.

به نوشته روزنامه الوطن قطر الریان مایل به جذب مانوئل فریرا برای فصل آینده است و ژاوی هرناندس، بازیکن مطرح اسپانیایی و کنونی السد سرمربی این تیم خواهد شد.السد با فریرا قهرمان لیگ ستارگان شد و حالا دنبال قهرمانی در آسیاست.

3-165

منبع: ایران ورزشی

به "فریرا سرمربی الریان می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریرا سرمربی الریان می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید