مسابقات تکواندو دانشجویان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تمبوک، مسابقات تکواندو انتخابی دانشجویان سراسر کشور دربخش کیوروگی و پومسه در دو گروه پسران و دختران از روز چهارشنبه (اول اسفند ماه) به مدت 3 روز در خانه تکواندو برگزار می گردد.

مسابقات تکواندو دانشجویان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تمبوک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در جلسه مشترک رئیس فدراسیون دانشگاهی و تکواندو که به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در رقابت های سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا برگزار گردید ، مقرر شد مسابقات تکواندو انتخابی دانشجویان سراسر کشور دربخش کیوروگی و پومسه در دو گروه پسران و دختران با همکاری فدراسیون تکواندو اسفند ماه برگزار گردد.

بنابراین گزارش این رقابت ها در بخش کیوروگی دختران روز چهارشنبه (اول اسفند) و در بخش کیوروگی پسران پنج شنبه (دوم اسفند) برگزار خواهد شد. همچنین رقابت های پومسه در دو گروه دختران و پسران نیز به ترتیب صبح و عصر روز آدینه (سوم اسفند) برگزار می گردد.

و در انتها از سوی کمیته فنی نفرات منتخب این رقابت ها جواز حضور در نخستین مرحله اردوی تیم ملی را بدست می آورند. اوزان و ساعت مسابقات به وسیله سایت و کانال فدراسیون اطلاع رسانی خواهد شد.

سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان دنیا 12 لغایت 23 تیرماه ماه سال آینده در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسابقات تکواندو دانشجویان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات تکواندو دانشجویان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید