نحوه درست کردن کرم برنزه کننده خانگی برای گرفتن حمام آفتاب

به گزارش وبلاگ تمبوک، آیا دوست داراید که با هزینه بسیار پایین یک کرم برنزه کننده خانگی بسیازید در حالی که تاثیر آن به خوبی هر کرمی که می توان در بازار پیدا کرد باشد؟

نحوه درست کردن کرم برنزه کننده خانگی برای گرفتن حمام آفتاب

اگر شما جزو آن دسته از افرادی نیستید که برای برنزه شدن، از اسپری ها و کرم های برنزه نماینده بدون آفتاب استفاده می نمایند، پس می توانید از این کرم خانگی هم در سالن و هم برای گرفتن حمام آفتاب بهره ببرید. کرمی که قصد داریم به شما معرفی کنیم امتحان خود را به خوبی پس داده است و می توانید از این کرم هر زمان که در زیر نور خورشید هستید بهره ببرید. به نظر می رسد که این کرم حتی می تواند بسیار موثر تر از انواع کرم های برنزه نماینده در فروشگاه ها باشد. نکته بسیار خوب دیگر اینکه، تهیه این کرم بسیار آسان می باشد!

و اما مواد مورد احتیاج:

1- روغن نارگیل

روغن نارگیل یک سرعت دهنده عالی برای برنزه شدن است زیرا مانند یک ذره بین عمل می نماید و نور خورشید و بعلاوه اشعه UV بیشتری را به خود جذب می نماید. اشعه UV باعث فراوری ملانین می گردد که برای فرایند برنزه شدن مورد احتیاج است.

بعلاوه روغن نارگیل باعث حفظ رطوبت بدن می گردد. این مساله بسیار مهم است زیرا نبود مرطوب نماینده پوست را به سرعت پیر و پوسته پوسته می نماید . بعلاوه نبود مرطوب نماینده باعث می گردد رنگ بدن تیره تر از چیزی که انتظار دارید، بگردد. اساسا روغن نارگیل باعث می گردد که بتوانید حمام آفتاب خود را طولانی تر کنید.

2- لانولین

لانولین نوعی روغن است که در عطاری ها یافت می گردد. هدف اصلی استفاده از لانولین خاصیت نرم نمایندگی آن است. لانولین می تواند مکمل خوبی برای روغن نارگیل باشد و اگر قصد دارید که یک حمام آفتاب طولانی مدت داشته باشید، این روغن بسیار لازم است.

لانولین بعلاوه برای افرادی که پوست حساسی دارند بسیار خوب است زیرا دارای خاصیت ضد حساسیت می باشد بدین معنی که باعث هیچ گونه حساسیت و سوزشی در فرد نمی گردد.

3- چای سیاه

چای سیاه دو نقش مهم را بازی می نماید:

  • به عنوان یک رنگ دهنده عمل می نماید و میزانی رنگ به پوست می دهد.
  • حاوی میزان زیادی آنتی اکسیدن می باشد که با هرگونه مشکل و حساسیت بعد از آفتاب گرفتن مبارزه می نماید.

طرز تهیه:

  • گام اول - میزانی چای درست کنید

3/4 فنجان را آب جوش بریزید و 3 کیسه چای سیاه را به مدت چند دقیقه درون آن بگذارید.

  • گام دوم: مخلوط کن خود را روشن کنید

1/4 فنجان روغن نارگیل، 1/4 فنجان لانولین و 1/4 فنجان چای را در یک مخلوط کن بریزید و هنگامی که در حال مخلوط شدن هستند به آرامی نصف دیگر فنجان چای را به آن اضافه کنید و آنقدر هم بزنید تا مخلوط شما یکدست گردد.

به همین سادگی لوسیون بزنزه شما حاضر است.

  • چند توصیه:

این لوسیون خانگی سرعت برنزه شدن را بسیار سرعت می بخشد. اگر پوست تقریبا سفیدی دارید، به شما توصیه می کنیم که بیشتر از 10 دقیقه زیر نور آفتاب نباشید زیرل ممکن است دچار سوختگی و قرمزی زیادی گردد.

پس از تمام شدن حمام آفتاب احتیاجی نیست تا به سرعت کرم را از روی پوست خود پاک کنید زیرا با این کار تمام مواد مفید داخل کرم از بین می رود و نمی تواند جذب پوست شما بگردد. بهتر است که حداقل دو ساعت بعد، بدن خود را بشویید. بعلاوه بعد از تمام شدن کار، لباس تمیز یا سفید نپوشید زیرا ممکن است باعث لکه گردد.

منبع: فوت و فن

به "نحوه درست کردن کرم برنزه کننده خانگی برای گرفتن حمام آفتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه درست کردن کرم برنزه کننده خانگی برای گرفتن حمام آفتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید