کتاب های حُسن یوسف ها عاشق بارانند و یادگاران ماندگار رونمایی شد

به گزارش وبلاگ تمبوک، ابوالفضل طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: با توجه به برگزاری کنگره شهدا چاپ کتاب های موضوعی درباره شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

کتاب های حُسن یوسف ها عاشق بارانند و یادگاران ماندگار رونمایی شد

وی با اشاره به اینکه تا زمان برگزاری کنگره شهدا 100 جلد کتاب در این باره چاپ خواهد شد، افزود: تا به امروز تعداد از این کتاب ها به چاپ رسیده و رونمایی شده و مابقی نیز در دست تألیف است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اخیرا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر دو کتاب موضوعی که با حمایت سپاه استان تألیف و منتشر شده بود، رونمایی شد، افزود: یکی از این کتاب ها یادگاران ماندگار بود که به همت کانون بازنشستگان سپاه استان به چاپ رسیده بود.

وی گفت: این کتاب با تهیه و تنظیم محمدعلی خامه پرست تألیف شده و خاطرات بازنشستگان سپاه استان در دوران پرافتخار دفاع مقدس را به تصویر کشیده است.

طهماسبی گفت: عنوان کتاب دوم رونمایی شده حُسن یوسف ها عاشق بارانند است که توسط سمیرا احمدی تألیف شده و زندگی یک خلبان شهید را به تصویر کشیده است که خواندن هر دو کتاب به تمام اقشار جامعه مخصوصاً جوانان و نوجوانان توصیه شده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از برنامه های اولویت دار سپاه استان انتقال فرهنگ شهدا به نسل آینده است، افزود: یکی از اهداف برگزاری کنگره شهدا نیز همین است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره نسبت به جمع آوری اسناد و آثار شهدا و رزمندگان، مصاحبه با خانواده های شهدا و ساخت مستند اقدام شده است، افزود: این مصاحبه ها در قالب کتاب چاپ خواهد شد که موضوع اغلب آنها هم سیره و سبک زندگی شهدا، وصیت نامه ها، کودکی تا شهادت شهدا، رفتار اجتماعی شهدا و دوران تحصیلشان خواهد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب های حُسن یوسف ها عاشق بارانند و یادگاران ماندگار رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های حُسن یوسف ها عاشق بارانند و یادگاران ماندگار رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید