گلکسی نوت 10 با اگزینوس 9825 در سایت گیک بنچ دیده شد

به گزارش وبلاگ تمبوک، گلکسی نوت 10 که قرار است در روز 7 آگوست (17 مرداد) رسما معرفی گردد، مورد آنالیز سایت گیک بنچ قرار گرفته است. این گوشی که دارای شماره مدل SM-970F است از تراشه اگزینوس 9825 و 8 گیگابایت حافظه رم بهره می برد.

گلکسی نوت 10 با اگزینوس 9825 در سایت گیک بنچ دیده شد

این اولین باری نیست که گلکسی نوت 10 در سایت گیک بنچ رویت می گردد. ماه گذشته، این گوشی با شماره مدل SM-N976B و با همین تراشه و مقدار حافظه رم در سایت موردنظر دیده شد. با این حال، با مقایسه این دو مدل شاهد بهبود رتبه مدل جدید هستیم که نشان می دهد نرم افزار این گوشی طی این مدت بهبود قابل توجهی را پشت سر گذاشته است.

همچنین باید به امتیاز مدل مبتنی بر اسنپ دراگون 855 و 12 گیگابایت حافظه رم این گوشی اشاره کنیم که نسبت به مدل مجهز به اگزینوس در بخش تک هسته ای ضعیف تر عمل نموده ولی عملکرد آن در بخش چند هسته ای بهتر بوده است.

طبق گزارش های منتشر شده، سامسونگ میخواهد سه مدل مختلف از گلکسی نوت 10 را عرضه کند که باید انتظار معرفی مدل استاندارد، مدل پلاس و مدل 5G را داشته باشیم. مدل معمولی و مدل پلاس از لحاظ طراحی شباهت زیادی به یکدیگر دارند ولی از بین تفاوت ها می توانیم به بزرگ تر بودن نمایشگر، دوربین ToF و احتمالا باتری بزرگ تر مدل پلاس اشاره کنیم.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی نوت 10 با اگزینوس 9825 در سایت گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی نوت 10 با اگزینوس 9825 در سایت گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید