هوش مصنوعی

واتس اپ ظاهراً به ابزارهای ویرایش تصویر با هوش مصنوعی مجهز می شود

دیجیاتو: در نسخه نو بتای واتس اپ اندروید سه ابزار ویرایش پیشرفته هوش مصنوعی برای تصاویر اضافه شده است.

5 فروردین 1403

گلخانه هوشمند چیست؟

گلخانه های هوشمند یکی از نوآوری های پیشرفته و مدرن در زمینه کشاورزی هستند که با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا (IoT) و سیستم های اتوماتیک، به بهبود و بهینه سازی فراوری گیاهان در محیط کنترل شده یاری می نمایند. شرکت های هوشمندسازی گلخانه...

26 مرداد 1402

اینترنت 300 گیگابیت برثانیه ای در چین آزمایش می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، با توجه به آنکه فناوری ارتباطات بی سیم 5G هم اکنون در سراسر دنیا نصب شده، تمرکز این حوزه به توسعه نسل نو شبکه های بی سیم یعنی 6G معطوف شده است.

4 اردیبهشت 1402

احضار ارواح به یاری هوش مصنوعی

فناوری هوش مصنوعی ایری (EERIE) به خانواده های داغدار اجازه می دهد تا دوباره با عزیزان از دست داده خود در چت های ویدیویی عجیب و غریب مجازی حرف بزنند.

24 دی 1401

برترین لپ تاپ های سال 2020 معرفی شدند

همزمان با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال 2020 معرفی برترین لپ تاپ های تولید شده در حوزه های مختلف آغاز شده است. در ادامه فهرستی از لپ تاپ های تولید شرکت های مختلف تجاری را که از نظر قیمت، امکانات، طراحی و ... نسبت به دیگر مدل ها برتری دارند مرور می کنیم. این...

16 آذر 1400

Pacman: بازی ای که بازیسازی را متحول کرد ، جعبه ابزار بازی سازان (103)

چند سالی می گردد که کانال یوتیوب جعبه ابزار بازی سازان (Game Makers Toolkit) در ویدئوهایی کوتاه و آموزنده به آنالیز و توصیف جنبه های مختلف بازی های ویدئویی و مفاهیم مربوط به این حوزه می پردازد. من تصمیم گرفتم محتوای این ویدئوها را با کمی تصرف و منطبق کردن آن با...

21 شهریور 1399

تشخیص شخصیت با سلفی به کمک هوش مصنوعی

محققان یک مطالعه مدعی شدند که فناوری تشخیص چهره می تواند با تجزیه و تحلیل یک سلفی شخصیت فرد را تشخیص دهد.

12 مرداد 1399

60 درصد هرزنامه های دنیا از امریکا، روسیه و اوکراین می آید

آنالیز های موسسه تحقیقاتی دیتا 61 نشان می دهد بیش از 60 درصد از هرزنامه های جهان در کشورهای آمریکا، روسیه و اوکراین فراوری شده و در دیگر نقاط جهان منتشر می شود.

14 آبان 1398

ذاکری: علوم شناختی آینده علم پزشکی را تغییر می دهد

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: معتقدم آینده علم پزشکی با گسترش و ترویج علوم شناختی دچار تغییرات همراه با پیشرفت می شود و در نوآوری و فناوری دستاوردهای قابل توجهی را به وجود می آورد.

10 آبان 1398

ارتباط سطح خوشحالی با میزان آلودگی هوا

ایسنا نوشت: پژوهشگران دانشگاه ام.آی.تی در آنالیز جدیدی دریافتند که سطح خوشحالی مردم با میزان آلودگی شهر آنها، ارتباط مستقیم دارد.

10 خرداد 1398