دوچرخه سواری

معرفی فرودگاه بین المللی لیسبون

آشنایی با فرودگاه بین المللی لیسبون | Lisbon Portela Airportفرودگاه لیسبون (Lisbon Portela Airport) یکی از فرودگاه های مهم و اصلی کشور پرتغال به شمار میرود. البته نکته جلب تری که درباره این فرودگاه وجود دارد این است که فرودگاه بین المللی لیسبون جز معدود فرودگاه هایی است که...

21 فروردین 1401

برترین عصرانه برای بچه ها

عصرانه برای بچه های 6 تا 8 سال باید روزانه 160 تا 290 کیلوکالری را تامین کند.

2 آذر 1400

راهنمای سفر به نمک آبرود؛ شهرکی دیدنی در مازندران

همه ما گهگاهی از یکنواختی به ستوه آمده ایم و رنگ کار، زندگی، تفریح و سفر برایمان یکسان شده است. در این بین، سفر به نمک آبرود می تواند روح خسته ما را تسکین بخشد؛ شهرکی در بخش شمالی کشور که هر گردشگری را از بی حوصلگی و خستگی بیرون کشیده و رنگ دیگری را به زندگیش...

1 فروردین 1400

برنامه های روز جهانی بدون خودرو اعلام شد

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اجرای برنامه های مختلف با موضوع شهرداری ها و مدیریت شهری و سازمان های مردم نهاد همزمان با روز جهانی بدون خودرو، از 29 الی 31 شهریور، خبر داد.

3 آبان 1398

خسرو قمری: مربی ژاپنی ماهیانه 10 هزار یورو هزینه دارد، مسائل ارزی تیم های باشگاهی را زمین گیر نموده است

خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: چیزی که محاسبه کردیم، این بود که برای بهره گیری از مربی ژاپنی مدنظر تیم های ملی جاده و کوهستان روی هم هر ماه باید 10 هزار یورو خرج گردد که در شرایط مالی کنونی امکان پذیر نیست.

25 اردیبهشت 1398

توسعه روابط بین المللی تنها راه معرفی و پیشرفت یزد است

سخنگو و رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که گردشگری و تجارت الکترونیک تنها مسیر توسعه شهر یزد است، گفت: تنها راه معرفی و توسعه اقتصادی شهر یزد توسعه روابط بین المللی است.

19 بهمن 1397

توسعه فضاهای ورزش روستایی در ملکان

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر خانی صبح امروز شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان ملکان تقدیم قهرمانان ورزشی بین المللی و ملی در رشته های ورزشی دوچرخه سواری، کشتی، والیبال و ورزش های رزمی را نشانگر وجود پتانسیل ورزشی در ملکان دانست.

9 بهمن 1397