افشاگری وکیل فدراسیون فوتبال ایران درباره پرونده ویلموتس

به گزارش وبلاگ تمبوک، وکیل فدراسیون فوتبال ایران درباره حواشی و مفاد قرارداد مارک ویلموتس توضیحاتی را بیان نمود.

افشاگری وکیل فدراسیون فوتبال ایران درباره پرونده ویلموتس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تمبوک، رضا شاه منصوری وکیل فدراسیون فوتبال گفت: من از زمانی به پفراینده ویلموتس اضافه شدم که او از فدراسیون ایران به فیفا شکایت نموده بود.

او اعلام کرد: زمانی که پفراینده را مطالعه کردیم تا 25 فبریه فرصت داشتیم تا لایحه ای درباره آن بنویسیم. در 4 روز لایحه دفاعیه تنظیم و ارسال شد. ویلموتس غرامت ناشی از فسخ قرارداد را درخواست و عنوان نموده بود مبلغی را به عنوان غرامت می خواهد.

وکیل فدراسیون فوتبال گفت: ویلموتس پس از دریافت مبلغی از قراردادش در ترکیه و نشستن روی نیمکت تیم ملی در بازی با عراق، ایران ترک کرد.

شاه منصوری توضیح داد: ما در شرایط دعوا هستیم و نمی توانیم مزایا و معایب قرارداد را مطرح کنیم. من روی این قرارداد نظراتی دارم، اما الان زمان مطرح کردن آن ها نیست. کسانی که قرارداد را نوشته اند باید از آن دفاع نمایند و شرح بدهند.

او گفت: از روز اول من دنبال آن بودم که چه کسی این قرارداد را نوشته است. این قرارداد از روی قرارداد کارلوس کی روش نوشته شده است. معلوم نیست پرانتز معروف قرارداد را چه کسی اضافه نموده است.

شاه منصوری اعلام کرد: فرایند قرارداد نویسی در کشور ما شرایط خوبی ندارد و در حال ادامه همان راستا اشتباه هستیم. اگر بهافرایند و نبی نبودند شرایط ما بد تر از امروز بود. تمام فدارسیون ها جهان یک کارشناس حقوقی متخصص دارند.

او توضیح داد: ما زمانی این پفراینده را به دست گرفتیم که هیچ وکیلی این پفراینده را قبول نمی کرد. نظر من این بود که وکیل خارجی استخدام نکنیم. در دوره قبلی فدراسیون اصرار داشت یک وکیل سوئیسی استخدام گردد. سراغ 2 وکیل رفتیم، اما آن ها قبول نکردند تا لودویک را استخدام کردیم. مبلغ قرارداد او به بودجه فدراسیون می خورد.

وکیل فدراسیون فوتبال گفت:اصل هر قراردادی توافق طرفین قرارداد است. قرارداد استاندارد ساختاری دارد. قرارداد ایده آل باید حافظ منافع شما باشد.

او گفت: تنظیم نماینده قرارداد ویلموتس طرف ایرانی بوده است. مبنای این قرارداد حذف چالش های قرارداد کی روش بوده است. اولین بار در این قرارداد درباره رهاسازی قرارداد مطلبی نوشته شد، این یک اتفاق عظیم بود که خوب پیاده سازی نشد.

وکیل فدراسیون فوتبال گفت: پفراینده باید در دادگاه cas و دادگاه سوئیس هم آنالیز گردد. در این 2 دادگاه پفراینده یک بار دیگر آنالیز خواهد شد. زمانی که هر طرف از قرارداد به تعهداتش عمل نکند طبیعتا محکوم پفراینده خواهد بود.

شاه منصوری اعلام کرد: ما و مسئولان فدراسیون به یک اجماع رسیدیم که در دادگاه cas به حکم فیفا اعتراض کنیم. لودویک هم هیچ نظری درباره تدوین این نامه نداشت. او هم اعتقاد داشت در دادگاه عالی ورزش شانس داریم. تیم حقوقی ما بدون قرارداد و دریافت هیچ مبلغی به این پفراینده رسیدگی کرد. درباره این پفراینده با بهترین وکلا مشورت کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افشاگری وکیل فدراسیون فوتبال ایران درباره پرونده ویلموتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری وکیل فدراسیون فوتبال ایران درباره پرونده ویلموتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید