جیپ با یک شاسی بلند هیجان انگیز به میدان آمد ، عکس

به گزارش وبلاگ تمبوک، جیپ با کراس اوور برقی واگنیر طیفی از فناوری های هیجان انگیز را به طرفداران این خودروساز قدیمی عرضه می کند.

جیپ با یک شاسی بلند هیجان انگیز به میدان آمد ، عکس

به گزارش وبلاگ تمبوک ، واگنیر S روی پلتفرم STLA شرکت استلانتیس (مالک جیپ) ساخته خواهد شد که مشترک با خودرو ریکان خواهد بود. استلانتیس این پلتفرم را بسیار مقیاس پذیر می داند، چرا که از حالت های مختلف FWD و AWD و RWD پشتیبانی می کند و می تواند دو اندازه متفاوت از باتری را در خود جای دهد: 85 کیلووات ساعت یا 118 کیلووات ساعت.

بر اساس گزارش زومیت، جیپ اولین تصاویر کراس اوور تمام برقی نو خود به نام Wagoneer S 2025 را منتشر کرد. جیپ واگنیر اس طراحی خشنی دارد و با فناوری های پیشرفته از راه می رسد.

در فضای داخلی واگنیر اس شاهد چهار صفحه نمایش بزرگ هستیم که به عنوان نمایشگر مخصوص راننده، نمایشگر مرکزی، نمایشگر کنترل سیستم تهویه و نمایشگر مخصوص سرنشین جلو عمل می کنند.

انتخابگر حالت های مختلف رانندگی به زیبایی با روکش فلزی تزئین شده است و می توان یکی از حالت های مختلف Sand و Snow و Eco و Auto و Sport را به کمک آن انتخاب کرد.

مجموعه فوق روی یک پنل مشکی پیانویی در کنسول مرکزی قرار گرفته است. همچنین سانروف پانورامیک دوگانه، سیستم صوتی با 19 اسپیکر و نورپردازی محیطی از ویژگی های خودرو لوکس جیپ هستند.

جیپ اعلام کرده است که واگنیر اس، 600 اسب بخار قدرت خواهد داشت و شتاب صفر تا 96 کیلومتربرساعت آن تنها 3.5 ثانیه خواهد بود.

اگر ادعای جیپ صحت داشته باشد، واگنیر اس قطعا جزو سریع ترین SUV-های الکتریکی موجود در بازار خواهد بود. هنوز قیمت خودرو معین نیست. جیپ خودرو نوش را در پاییز سال 2024 روانه بازار خواهد کرد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ تمبوک مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "جیپ با یک شاسی بلند هیجان انگیز به میدان آمد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیپ با یک شاسی بلند هیجان انگیز به میدان آمد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید