خبرنگاران وزیر ارتباطات: خدمات رسانی به سیلزدگان مازنی تا انتها ادامه داشته باشد

به گزارش وبلاگ تمبوک، ساری- خبرنگاران- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با مثبت ارزیابی کردن خدمات رسانی به سیلزدگان اواخر اسفند ماه 97 و اوایل فروردین ماه 98 در مازندران، تاکید نمود : خدمات رسانی به سیلزدگان باید تا خاتمه کار مرمت و نوسازی واحدهای خسارتی ادامه یابد.

خبرنگاران وزیر ارتباطات: خدمات رسانی به سیلزدگان مازنی تا انتها ادامه داشته باشد

به گزارش خبرنگار وبلاگ تمبوک، محمدجواد آذری جهرمی عصر روز دوشنبه پس از بازدید از مناطق سیلزده مازندران اضافه نمود: حضور به موقع مدیریت ارشد استان در ساماندهی خرابی های ناشی از سیل و خدمات رسانی به مردم خسارت دیده با همراهی و همکاری تمام دستگاه های و سازمان های دولتی نیروهای انتظامی و نظامی و اطلاع رسانی به موقع رسانه ای باعث شد تا بحران ناشی از این بلایای طبیعی در مازندران در کمترین زمان فروکش کند.

وی ادامه داد: روند خدمات رسانی به سیلزدگان باید همانند گذشته بدون وقفه ادامه داشته باشد و در این مراحل بازسازی و نوسازی باید تمام دستگاه های مرتبط از جمله بانک ها فعالیت های خود را تسریع نمایند.

وزیر تعیین دولت دوازدهم در مازندران گفت: دولت در بخش اجرایی برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی و جبران خسارت ها در بخش کشاورزی یاری های خوبی را برای استان مصوب نموده است و بخش زیادی از این یاری ها نیز به خسارت دیدگان پرداخت شد.

جهرمی افزود: بانک های عامل در پرداخت خسارت ها به خصوص تسهیلات ساخت و مرمت سرعت بیشتری به خرج دهند تا در هفته جاری این اعتبارات در اختیار سیلزدگان قرار گیرد.

وی گفت: چنانچه در حوزه زیرساخت فناوری و ارتباطات برای پرداخت تسهیلات مسئله ای برای بانک ها وجود دارد، وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تأمین این زیرساخت ها یاری می نماید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به خسارت های سیل به تأسیسات زیربنایی مازندران و عدم تخصیص اعتبار گفت: در نشست 22 خردادماه (فردا چهارشنبه) هیأت دولت پیگیری لازم برای تأمین این اعتبار با توجه به محدودیت های اقتصادی دولت انجام می گردد و امیدوارم این اعتبار نیز در اختیار استان قرار گیرد.

جهرمی بار دیگر با تاکید بر تسریع در خدمات رسانی به سیلزدگان مازنی، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی گردد تا کارنمودها در حوزه خدمات به سیلزدگان به درستی به نتیجه برسد تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

وی رضایتمندی مردم در امور خدمات رسانی را بهترین راه چاره برای ساماندهی مدیریتی در مواقع بحران قلمداد کرد و هدف اصلی دولت در خدمات رسانی را هم رضایت مردم دانست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز به منظور شرکت در نخستین همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری مازندران که با شرکت 100 مهمان خارجی از 13 کشور دنیا در ساری برگزار گردید، به این خطه شمال کشور سفر کرد.

بازدید از مناطق سیلزده و بازدید از نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی صادراتی مازندران و حضور در کارگروه بازسازی و نوسازی خسارت های سیل از برنامه های محمد جواد آذری جهرمی در سفر یکروزه به این استان بود.

6982/ 1654

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران وزیر ارتباطات: خدمات رسانی به سیلزدگان مازنی تا انتها ادامه داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر ارتباطات: خدمات رسانی به سیلزدگان مازنی تا انتها ادامه داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید