در بهبود شبکه پستی باید همپای فناوری جهانی پیش برویم

به گزارش وبلاگ تمبوک، رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل جدید شرکت ملی پست ایران، توسعه و بهبود زیرساخت های فنی شبکه پستی را از مهم ترین اصول پیشرفت این شرکت دانست که باید همپای فناوری دنیا پیش برود.

در بهبود شبکه پستی باید همپای فناوری جهانی پیش برویم

به گزارش خبرنگار ، امروز مصادف با اول شهریورماه، جلسه ای با حضور رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل جدید شرکت پست، محمدرضا قادری سرپرست معاونت فناوری و مدیران کل این معاونت برگزار گردید. رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به ظرفیت بالای اساس نامه شرکت ملی پست گفت: بخش هایی از این اساس نامه مغفول مانده و ضروری است بهره برداری کامل از ظرفیت های آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی اضافه نمود: مطابق اساس نامه شرکت ملی پست، ایجاد مراکز تجزیه و مبادلات و ارائه خدمات پایه پستی در سطح کل کشور از وظایف قانونی این شرکت است. علاوه بر آن ارائه خدمات غیرپایه در مناطقی که بخش خصوصی امکان ارائه خدمت مطلوب ندارند نیز توسط این شرکت صورت می گیرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که ایجاد شبکه اصلی پستی، به اشتباه صرفاً به معنای شبکه فیزیکی تعبیر می گردد، یادآور شد: این شبکه شامل شبکه الکترونیکی و مجازی پستی نیز هست که باید آن را توسعه داد و امکان ارائه خدمات متنوع درون و بیرون سازمانی را بر این بستر فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست اضافه نمود: توسعه و بهبود زیرساخت های فنی شبکه پستی کشور، از وظایف اصلی معاونت فناوری و حوزه مربوط به آن است که باید به صورت مستمر و پیگیر، هم پای رشد فناوری های جهانی پیش برود.

در ابتدای این جلسه محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت فناوری ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات این حوزه، به معرفی مدیران کل و توضیح وظایف آن ها پرداخت.

همچنین کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی، علی افتخاری مدیرکل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه و حمیدرضا امینی راد مدیرکل دفتر طرح، برنامه و بودجه، گزارشی از تازه ترین شرایط ادارات تحت مدیریت و نیز فعالیت های در دست اقدام ارائه کردند.

  • مدیرعامل جدید شرکت ملی پست منصوب شد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در بهبود شبکه پستی باید همپای فناوری جهانی پیش برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بهبود شبکه پستی باید همپای فناوری جهانی پیش برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید