نوری: آزمون استخدامی آموزش و پرورش تعویق ندارد

به گزارش وبلاگ تمبوک، وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تعویق ندارد و 15 و 16 اردیبهشت برگزار می گردد.

نوری: آزمون استخدامی آموزش و پرورش تعویق ندارد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تمبوک، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آیین سپاس معلم که در دبستان پسرانه شهید رسولی برگزار گردید در جمع وبلاگ تمبوک، ضمن تبریک هفته معلم، در پاسخ به این پرسش که خبر خوبتان در هفته معلم چیست؟، اظهار کرد: خبر های خوبی دارم و حتما دوستانم در حوزه های مختلف اعلام می نمایند؛ بعلاوه پیگیری هایی در حوزه های رفاهی صورت گرفته است؛ رفاهیاتی در مناسبت های مختلف در قدیم داده می شد که اهدا می گردد بعلاوه در حوزه بیمه کار هایی در حال اجرا است و آن را اعلام می کنیم.

وی درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اضافه کرد: روز 15 و 16 اردیبهشت، آزمون استخدامی برگزار می گردد که 34 هزار و 800 نفر از این طریق جذب می شوند؛ احکام استخدامی آن ها از مهرماه صادر می گردد. البته همه باید جذب شوند مگر در منطقه های متقاضی نداشته باشیم.

نوری درباره کمبود معلم، گفت: کمبود هایی هست که به طرق مختلف ترمیم می کنیم؛ یکی از این روش ها استفاده از دانشجومعلمانی است که باید در سال چهارم کارورزی را بگذرانند که احتمالا حدود 20 هزار نفر می شوند و وارد چرخه معلمان خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین شرایط آیین نامه رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: آیین نامه رتبه بندی در اختیار نهاد های مربوطه از جمله سازمان برنامه و بودجه و اداری استخدامی قرار گرفته است تا اظهار نظر نمایند و از همین هفته در جلسات کمیسیون دولت آنالیز خواهد شد.

نوری درباره آمادگی جسمانی و تربیت بدنی دانش آموزان نیز گفت: یک استراحتی به بچه ها می دهیم و از اول تیرماه پایگاه های تابستانی شروع به کار می نمایند؛ این پایگاه ها در حوزه تربیت بدنی، پرورشی و ترمیم جاماندگی های آموزشی فعالیت می نمایند.

وی اضافه کرد: حضور در فضای مجازی هر سال، دو تا سه ماه دانش آموزان را با تأخیر در یادگیری روبرو می نماید که برای این موضوع هم در دو بستر شبکه شاد و بستر آموزش حضوری برای منطقه ها محروم اقدام می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که افزایش شهریه مدارس غیردولتی تا 35 درصد را تأیید می کنید؟، گفت: بحث شهریه مدارس غیردولتی بر اساس سازوکاری معین می گردد و تاکید ما این بوده که این رقم را چه در بخش شهریه ثابت و چه فوق برنامه اعلام نمایند، همچون سال های گذشته نباشد که شهریه را اعلام می کردند، اما میزان بالاتری از خانواده ها گرفته می شد.

وی درباره بخشنام های تحت عنوان سرایدار شدن معلمان، گفت: این یک کار سلیقه ای بود، معلم معلم است و سرایدار هم سرایدار است و در پی آن هستیم تعدادی سرایدار استخدام کنیم که رئیس جمهور دستورش را در دولت داده است و در حال پیگیری هستیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره بیمه طلایی فرهنگیان اظهار کرد: کارهایش در حال اجرا است و قطعا از این بیمه خیلی بهتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نوری: آزمون استخدامی آموزش و پرورش تعویق ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: آزمون استخدامی آموزش و پرورش تعویق ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید