هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی نژاد تشکیل جلسه داد

به گزارش وبلاگ تمبوک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سی و هشمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو روز آدینه 24 دی ماه با حضور تمامی اعضا و به ریاست گو ژانگ وی، رئیس فدراسیون جهانی ووشو و وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک چین و با حضور مهدی علی نژاد عضو این هیئت رئیسه برگزار گردید.

هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی نژاد تشکیل جلسه داد

مهدی علی نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون دنیای ووشو گفت: در این نشست مقرر شد مسابقات جام دنیای تالو از سوم تا ششم نوامبر سال 2022 (12 تا 15 آبان سال آینده) در توکیو ژاپن برگزار گردد. به همین دلیل مسئول برگزاری مسابقات گزارشی را ارائه و از فرایند چگونگی برگزاری این رویداد اطلاعاتی را بیان نمود.

وی ادامه داد: مقرر شد جلسه هیئت رئیسه بعدی ووشو در همان زمان (مسابقات جام دنیای تالو) برگزار گردد. در عین حال دبیرکل فدراسیون دنیای ووشو گزارش عملکرد دو سال گذشته یعنی 2020 و 2021 را ارائه کرد. وی با تاکید بر اینکه اتفاق مهم این دو سال، ورود رسمی فدراسیون دنیای ووشو به بازی های ورلد گیم بوده است، مواردی را مطرح نمود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون دنیای ووشو توضیح داد: دبیرکل فدراسیون دنیای ووشو یادآور شد که با وجود اینکه ووشو در مسابقات 2022 برمینگام آمریکا حضور دارد اما پس از این رویداد، این رشته ورزشی به صورت رسمی وارد چنین پیکارهایی خواهد بود. در عین حال، توضحیاتی مبسوطی در خصوص مسابقات دانشجویان و دانش آموزان که به میزبانی چین و بعلاوه مسابقات دانشجویان دنیا که به میزبانی روسیه برگزار خواهند شد، توضحیاتی ارائه دادند.

علی نژاد با اشاره به مسابقات کابت گیمز سال 2023 که به میزبانی ریاض برگزار می گردد، گفت: فدراسیون دنیای در کوشش است تا مسابقات دنیای جوانان 2020 که به علت کرونا به تعویق افتاد را در سال 2022 و مجدداً به میزبانی مراکش برگزار کند. اگر مراکش این امکان را نداشته باشد، اندونزی هم برای برگزاری این رویداد، مد نظر است.

وی اضافه نمود: در این نشست خزانه دار فدراسیون دنیای گزارش اقتصادی 2019 و 2020 را ارائه داد. تراز اقتصادی فدراسیون دنیای مثبت است. بعلاوه تصمیماتی مبنی بر همکاری فدراسیون دنیای ووشو با شرکتی که به فدراسیون دنیای اسکی برای داوری الکترونیک یاری نموده بود، اتخاذ شد. امیدواریم تا سال 2026 و در المپیک جوانان داکا این سیستم داوری را به ویژه در بخش تالو داشته باشیم.

رئیس سابق فدراسیون ووشو گفت: مقرر شد پلتفروم های لازم برای داوری ها و مربیگری های آنلاین در نظر گرفته گردد. بعلاوه مسابقات دنیای کونگ فو هم در 2022 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

علی نژاد تاکید نمود: در انتها این نشست، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون دنیای گزارشی در خصوص فرایند تحقیقات از فدراسیون ووشو اروپا را ارائه داد. بعلاوه مقرر شد در چند ماه آینده، گزارش نهایی کمیته اخلاق در این مورد آماده و به فدراسیون دنیای ارائه گردد.

وی در انتها گفت: در نهایت جلسه خوبی بود. امیدوارم پس از دو سالی که عملاً هیچگونه فعالیت بین المللی حضوری در این رشته برگزار نشد؛ در سال تازه میلادی، مسابقات یونیورسیاد، بازی های آسیایی، بازی های آسیایی جوانان، پیکارهای قهرمانی دنیا دانشجویی ووشو، جام دنیای تالو و قهرمانی جوانان و نوجوانان دنیا پیگیری گردد. امیدوارم شرایط کرونا به صورتی باشد که این امکان وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی نژاد تشکیل جلسه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی نژاد تشکیل جلسه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید