موسیقی

هم خوان زن این بار در کنسرت ها مجوز اجرا گرفت!

چند ثانیه نوشت: اولین کنسرت رسمی زانکو خواننده موسیقی پاپ شامگاه پنجشنبه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گشت.

11 بهمن 1401

این بناهای اعجاب انگیز را آدم فضایی ها ساخته اند!

اعجوبه های معماری مدرن چه بناهایی هستند؟ آیا این ساختمان هایی که هوش از سرتان می پرانند را می شناسید؟ با 9 عدد از برترین معماری های دنیای مدرن آشنا شوید.

21 مرداد 1401

معرفی بهترین مکان های توریستی و دیدنی های آلمان

قلعه ها، کلیسا و پل های مدرن از دیدنی های آلمان هستند و در بیشتر شهرهای آن، این مکان های گردشگری با معماری مدرن و قدیمی دیده می شوند. برلین از شهرهای مهم توریستی آلمان است و مهد موسیقی این کشور محسوب می شود که همیشه هنرهای زیبایی را خلق نموده است، کوه های...

14 مرداد 1401

موزه عروسک های ملل در تهران

موزه عروسک های ملل، مجموعه ای از عروسک های قومی و مردم ساخت ایران و دنیا را در خود جای داده است.

16 اردیبهشت 1401

فیلم منتشر شده از تولد حدیث فولادوند در کنار دوستانش

ویدئویی از جشن تولد حدیث فولادوند پس از جدایی از رامبد شکرابی منتشر شد.

25 فروردین 1401

برترین پارک های اروپا در کدام کشورها قرار دارند؟ (قسمت دوم)

اروپا یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان است که علاوه بر طبیعت زیبا، دارای پارک های شهری فوق العاده ای است که در هیچ جای جهان نمونه آن را نمی توان یافت.

6 اسفند 1400

حقیقت باورنکردنی از مهراد جم ، هیچکس نمی دانست!

خبرنگاران: اخیرا موضوع باورنکردنی از بازیگری مهراد جم در فضای مجازی منتشر شد که همه را متعجب کرد.

10 بهمن 1400

برترین رستوران های لوکس تهران کدامند؟

دو سه سالی می گردد که ماراتن باز شدن رستوران های گران قیمت و لوکس در تهران آغاز شده. رستوران هایی که گفته می گردد بیشتر مشتریان ثابت دارند و همواره ممکن است آنها را برای رفتن انتخاب نکنید، مگر اینکه مرنامی خاص در پیش باشد یا بخواهید یک روز ویژه داشته باشید....

27 دی 1400

معرفی برترین کافی شاپ های شهر بخارست

شهر بخارست کافه های بسیار زیبایی دارد. از کافه های پر زرق و برق این شهر گرفته تا کافه های رنگارنگ و کافه های دنج همگی در این شهر یافت می شوند. حتما در نظر داشته باشید که برخی از این کافه ها در شب محل برگزاری فستیوال های موسیقی نیز هستند و شما می توانید به...

11 دی 1400

15 فیلم برتر در ژانر کمدی سیاه که رنج را بامزه جلوه می دهند

زندگی با حقایق آشکار و نهان همراه است که ما توانایی جلوگیری از آنها را نداریم. هنر و به طور ویژه سینما هم می تواند ابزاری برای بازتاب این حقایق اجتناب ناپذیر باشد و هم راهی برای فرار یا تلطیف آن. به هر روی، خیال تنها قلمروی است که به ما اجازه می دهد زندگی...

15 مهر 1400

مرهم بر جراحت سردشت

فقط یک روز را در تقویم پیدا می کنید که به نام روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی نامگذاری شده است.

25 مرداد 1400

چرا نجوم همچنان علم محبوب و مهمی است؟

نجوم یا اَختَرشناسی به دانش آنالیز موقعیت، تغییرات، حرکت و ویژگی های فیزیکی و شیمیایی اشیاء آسمانی از جمله ستاره ها، سیاره ها، دنباله دارها، کهکشان ها و رویداد های آسمانی مانند شفق قطبی و تابش زمینهٔ کیهانی گفته می گردد که خاستگاه آن ها بیرون از جو زمین...

21 تیر 1400

همه عوامل سریال نوروزرنگی گرفتار کرونا شدند خبرنگاران

در نشست سریال نوروزی شبکه تهران عنوان شد: سریال نوروز رنگی در شرایطی فراوری شد که همه عوامل این مجموعه در مشهد گرفتار ویروس کرونا شدند. این سریال در شرایط دشواری ساخته شد و در طول ساخت آن با مسائل زیادی روبرو شدند. اما نتیجه کار برای عوامل رضایت بخش بوده...

10 اردیبهشت 1400

برپایی نوروزگاه سیار در محلات منطقه2 پایتخت

خبرگزاری خبرنگاران- معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 از حرکت کاروان فرهنگی و هنری و برپایی نوروزگاه سیار در محلات منطقه اطلاع داد.

27 فروردین 1400

ابراهیم اثباتی درگذشت

تهران (پانا - ابراهیم اثباتی آهنگساز و نوازنده تنبور و دیوان پنجشنبه (دوم بهمن ماه) بر اثر عوارض بیماری سرطان از جهان رفت.

3 اسفند 1399

همه شاعر و خواننده شده اند

علیرضا طبایی با اسفبار خواندن اوضاع شعر و ترانه و موسیقی، می گوید همه به صورت ابتذال آمیزی به دنبال شهرت هستند؛ همه شاعر و خواننده شده اند و روزگار خوبی برای هنر نیست.

12 دی 1399

داستان درخت گردو؛ از سردشت تا مانش

درخت گردو در ژانر درام و تراژدی به قلم ابراهیم امینی و حسین حسنی ساخته شده است. محمدحسین مهدویان سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و پیمان معادی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای این فیلم از آن خود کردند.

16 آذر 1399

تکنولوژی تشخیص گوش جایگزین تشخیص چهره می گردد؟! ، باز شدن قفل گوشی هوشمند با ویژگی های بیومتریک گوش

به زودی هدفون های بیومتریک می توانند تلفن شما را باز نمایند. این خبری است که گروهی از پژوهشگران منتشر نموده اند و می گویند نوعی هدفون ملقب EarEcho می تواند ارتعاشات صوتی هر شخص را تشخیص داده و یک تکنولوژه انقلابی را ارائه دهد.

8 آبان 1398

ثبت 5 اثر استان مرکزی در فهرست میراث فرهنگی ناملموس

پنج اثر میراث فرهنگی ناملموس استان مرکزی در همایش ملی شورای ثبت میراث فرهنگی ناملموس کشور در اردبیل ثبت ملی شد.

21 مرداد 1398

سفر به مشرق زمین به روایت عود و سازهای کوبه ای

وَ عنوان اثر مشترک امیر فرهنگ اسکندری و زکریا یوسفی است که به روایتی نو از نوازندگی عود و سازهای کوبه ای بر مبنای المان های موسیقی شرق می پردازد.

22 خرداد 1398
تعداد: (25)